Klik på linket herunder og indtast navn og email, så vender vi vender tilbage hurtigst muligt.
Ofte stillede spørgsmål
Som partner i Legal Desks forhandlerprogram bliver du betalt efter hvert kvartal:
Vi sender kun kommissionsrapporter såfremt at der er kommission til udbetaling. Kommissionsrapporterne sendes 14 dage efter hvert kvartal.
Kommissionen er delt op i trin, som fastsættes ud fra hvor mange betalende produkter man som partner har købt inden for et af vores fastsatte kvartaler (se de præcise datoer under “Hvornår får jeg udbetalt kommission?”).
Nogle produkter skal registreres hos staten, og medfører et offentligt gebyr. Det gælder f.eks. ved registrering af nye selskaber eller tinglysning. Vi udbetaler ikke kommission for gebyrer og afgifter, der går til det offentlige. Såfremt at du har benyttet dig af en rabatkode, vil der ikke forekomme nogen kommission.
Eksempel 1: En Legal Desk partner har købt følgende:
Et produkt d. 20 februar til DKK 1.000
Et produkt d. 28 marts til DKK 1.500
Et produkt d. 3 april til DKK 500
Dette er samlet 2 produkter i Q1 (da produktet købt d. 3 april inkluderes i Q2) og partneren får dermed 10% kommission på den samlede pris af de to produkter:
( 1.000 + 1.500 ) * 10% = DKK 250
Eksempel 2: En anden Legal Desk partner har købt følgende:
Et produkt d. 30 september til DKK 1.000
Et produkt d. 5 november til DKK 2.500
To produkter d. 5 december til DKK 1.500
Dette er samlet 3 produkter i Q4 (da produktet købt d. 30 sep. var inkluderet i Q3) og partneren får dermed 20% kommission på den samlede pris af de tre produkter:
( 2.500 + 1.500 + 1.500 ) * 20% = DKK 1.100
På Legaldesk.dk bruger vi et digitalt underskriftsmodul, så du og dine klienter nemt, sikkert og hurtigt kan underskrive dokumenter, der er oprettet gennem Legal Desk. Når du har oprettet et dokument, kan du invitere klienter til at underskrive, hvis dokumentet er oprettet på deres vegne eller selv underskrive med NemID, hvis det er dit dokument. Du inviterer klienter til at underskrive dokumenter ved at indtaste deres email. Herefter modtager de en invitation til underskrift af det specifikke dokument.
Hvis din klient ikke har MitID, kan man underskrive dokumentet i hånden. I det tilfælde skal man printe dokumentet, underskrive det og uploade det igen i Mine Dokumenter. Du får besked om, hvornår og hvordan det skal uploades inde i Mine Dokumenter under tidslinjen for det specifikke dokument.
Nej. Men du kan snakke med en jurist eller en sagsbehandler.
Vores kundeservice kan besvare juridiske spørgsmål eller spørgsmål vedrørende processen på telefonnummer 93 87 78 89, via chat på hjemmesiden eller på mail kontakt@legaldesk.dk i følgende tidsrum:
Mandag - Torsdag: 9.00 - 16.30
Fredag: 9.00 - 16.00
Ja. Alle vores produkter er udarbejdet af advokater og forsikret gennem HDI Gerling. Det betyder, at vores produkter har samme sikkerhed og gyldighed som hos en traditionel advokat.
For at lave et dokument, skal du trykke på knappen “Start nu” på den side, under det enkelte dokument. Herefter bliver du sendt til en online formular, som stiller dig en række let forståelige spørgsmål. Der vil være vejledning og eksempler til de forskellige spørgsmål undervejs. Dine svar bliver brugt til automatisk at generere et juridisk dokument tilpasset dine juridiske behov. Når du trykker på “Afslut og læg i kurv”, sendes du videre til betalingssiden.
Ja. Legal Desk er forsikret som et traditionelt advokatfirma. Vores forsikring er hos HDI Gerling, som er det foretrukne forsikringsselskab for advokater.
Nej. Ansvaret for dokumenterne juridiske gyldighed og sikkerhed ligger 100% hos Legal Desk, hvorfor vi er forsikret som et traditionelt advokatfirma.
Som bruger af Legaldesk.dk er du dog ansvarlig for rigtigheden af de oplysninger, du afgiver i formularen, når du opretter dokumenter. Det gælder uanset, om du opretter dokumenter til privat brug eller på vegne af klienter (som forhandler).
Er oplysningerne i et dokument forkerte (tastefejl eller misinformation) kan det ændres ved at redigere dokumentet inde fra Mine Dokumenter, inden det underskrives. Opdages fejlen først efter underskrift, skal du kontakte kundeservice.
Nej. Når du opretter et dokument på vegne af en klient, er det dig, der står for kontakten til klienten. Vi har ikke brug for oplysninger fra klienten, og tager ikke kontakt til vedkommende. Hvis klienten tager kontakt til os, henviser vi til dig, der er forhandler.
Vores kundeservice består af jurister og sagsbehandlere med indgående kendskab til alle vores produkter og services. Hvis du har spørgsmål vedrørende specifikke dokumenter, sagsbehandling eller lignende, står de klar til at hjælpe dig videre.
Kundeservice har åbent alle hverdage og kan kontaktes på telefonnummer 93 87 78 89, via chat på hjemmesiden eller på mail kontakt@legaldesk.dk i følgende tidsrum:
Mandag - Torsdag: 9.00 - 16.30
Fredag: 9.00 - 16.00
Vi har integreret vores GDPR- og databehandleraftale i vores Handelsbetingelser punkt. 8: Behandling af personlige oplysninger. Legal Desk må behandle data på vegne af rådgivere (forhandlere) som benytter Legal Desk til at udarbejde juridiske dokumenter på vegne af deres klienter. Læs mere her.